2018. február 18., vasárnap

Beharangozó, hírek, avagy Isten hozott ^^

Sziasztok!

Nagyjából 2016 elején vetődött fel bennem a gondolat, hogy manga/anime témában is szeretnék valamit alkotni – gyermekkorom óta foglalkozom az írással, először saját történeteket alkottam, 2010 augusztusa óta pedig fanfictionökkel is boldogítom az internetes közönséget.

Kezdetben Harry Potteres fanfictionöket írtam – azt hiszem, ez a reklám helye, most is futó sorozatom az Utolsók, ami Albus Potter roxfortos éveit kíséri végig, jelenleg a hatodik kötetnél tartok, kisregényekkel és kiegészítő novellákkal is megspékeltem –, azóta viszont próbáltam színesíteni az életemet.

Korábban is nagyon szerettem a mangákat/animéket, de 2015 őszén a Shingeki no Kyojin/Attack on Titan teljes erővel magával ragadott, 2016 nyarán pedig megszülettek az első fanfictionjeim. A szerelem még mindig tart, de nem akartam ennyire bekategorizálni magamat, ezért végül más animékben is gondolkodni kezdtem.

Ezt a blogot azért hoztam létre, mert a Shingekis történeteim külön oldalon olvashatóak (link a bloghoz), és nem akartam vegyíteni a kettőt. Tehát ide az egyéb fandomokban alkotott fanfictionjeim fognak felkerülni – Yuri on Ice, Death Note, Tokyo Ghoul, Guilty Crown, Sword Art Online, Haikyuu és még sorolhatnám. Megjegyzendő, hogy nemcsak animéket veszek alapul, sorozatokra is lehet számítani, valamint crossoverekre is, továbbá, hogy valamiért a gyöngéim a ritka párosok, akikre senki sem gondolna, én mégis shippelem őket, vagy tényleg túl kevés történet íródik.

Amire külön fel szeretném hívni a figyelmet, az az, hogy az oldalon yaoi témájú írások is fellelhetőek lesznek, sőt túlnyomórészt inkább olyanokat írok. Amennyiben taszít ez a téma, harag ne legyen, itt és most vegyünk egymástól könnyes búcsút. ^^

Jó olvasást kívánok minden erre tévedőnek! ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Free! – Ikuya x Haru – Haru... (egyperces)

Free!   Haru… Fandom: Free! Párosítás: Ikuya x Haru (mert eszméletlenül shippelem őket :D) Tartalom: Készült a 3. évad 4. része ...